Bagaimana Jana pendapatan Pasif

Tips Bagaimana Jana pendapatan Pasif dari rumah



Ketahui RAHSIA & TIPS Buat duit secara Pasif Dari rumah yang BAKAL membuatkan DUIT BERTAMBAH tak PUTUS PUTUS ke akaun bank walaupun tidak bekerja

Jika terlalu sibuk dan tidak mempunyai masa, anda boleh download laporan eksklusif "Rahsia Buat Duit RM5,000/- hanya dari simkad Setiap bulan" secara PERCUMA sebelum saya ubah fikiran untuk jualnya dengan harga RM50 (Serius!
Klik button merah dibawah dan berikan butiran email dan nama anda untuk download laporan hebat ini yang akan dihantar ke emel anda. PERCUMA -> Klik Sekarang!

Sekiranya anda sudah bosan mencuba pelbagai cara kerja sambilan atau "cari pendapatan pasif internet" tetapi baki akaun bank masih sama seperti dahulu, anda amat bertuah kerana mungkin laporan ini bakal merubah minda dan kehidupan anda selepas ini.
Semua orang mempunyai impian dalam hidup mereka untuk mencapai tahap kehidupan yang lebih baik. Begitu jua dengan tahap kewangan yang kita miliki. Disebabkan mempunyai impian besar untuk menjadi jutawan, memiliki kereta mewah, rumah besar, kebebasan kewangan ramai dikalangan kita suka untuk masuk pelbagai program skim cepat kaya, masuk macam-macam MLM, membeli e-book yang susah diikuti dan lain-lain lagi tetapi kewangan masih lagi berada di tahap yang sama.


tekanan dengan kerja dan hidup

  • Duit gaji masuk setiap bulan,dan terus habis dalam masa beberapa hari sahaja, malah ada waktunya tidak cukup sebelum tiba gaji seterusnya.
  • Perasaan bimbang dan tertekan sepanjang masa memikirkan tentang duit dan hutang sahaja...
  • Hampir tiap hari tidak sabar menunggu jam 5 petang untuk balik ke rumah dan melepaskan tekanan kerja.
  • Sentiasa dimarahi bos kerana sibuk melakukan kerja kerja buat duit ketika waktu tugas.
  • Tiap hari hanya berangan angan membayangkan anda tidak perlu kerja lagi dan melepak sepanjang hari sambil menonton rancangan kegemaran di kaca television dan bermain dengan anak-anak...


Sejujurnya tiada apa yang mudah di dalam dunia ini dan tidak mustahil juga untuk kita mengubah 360 darjah kehidupan kita hari ini. Itulah kehidupan dahulu yang saya lalui ketika di saat saat sukar.

Pada ruangan ini akan saya kongsikan kepada anda bagaimana saya melalui saat-saat terburuk dalam hidup saya sendiri yang mana saya hampir hampir di buang kerja oleh majikan yang mana saya sendiri tidak pernah membayarkan perkara sebegini akan berlaku kepada diri saya dan bagaimana akhirnya saya berjaya mengatasi permasalah ini dan bangkit semula dari kegagalan kepada kemenangan untuk berjaya di dalam hidup melalui kebebasan kewangan selepas saya mengikuti nasihat dan panduan daripada rakan niaga smart melalui e-book percuma “Rahsia” dapat RM5000 dari bisnes simkad setiap bulan yang telah mengubah 360 darjah kehidupan saya hari ini
Cukuplah saya kenalkan diri sebagai En Zul dan saya kini sudah berumah tangga dan bekerja sebagai kerani akaun di sebuah syarikat GLC yang cukup dikenali umum. 
Selepas tamat belajar di UiTM, saya terlibat dengan sebuah syarikat MLM. Saya tidak menyalahkan upline dan leader leader MLM yang pernah saya sertai dahulu kerana segalanya berpunca daripada kesilapan diri saya sendiri yang tidak mahu mendengar nasihat keluarga. Betul kita perlu “Think Big” untuk dapat hasil yang banyak, namun “think big” itu perlu disusuli dengan “start small but do it fast”. Barulah ia cara kerja yang betul. Disebabkan “Think Big” itulah saya telah dipujuk untuk laburkan modal yang “big” dan diberi harapan menggunung untuk dapat hasil yang “Besar”…
Bukan saya nak menyalahkan upline dan leader saya di syarikat terdahulu tetapi apa yang dilalui cukuplah menjadi pengajaran kepada saya dan saya cukup bertuah dan berterima kasih kerana dengan ilmu pemasaran MLM yang saya pelajari banyak membantu saya untuk mengembangkan perniagaan mengedar simkad handphone sehingga. Saya ambil bahagian yang positif dan lupakan bahagian yang negatif.
Sekiranya boleh, saya tidak menggalakkan anda untuk menyertai MLM atau skim cepat kaya yang berasaskan head-hunting. Jika boleh, elakkan dan jauhi skim skim sebegini kerana ia akan membebankan ahli bawahan anda. 
Saya silap kerana beranggapan bisnes yang modal kecil di bawah RM100/- tidak mungkin boleh menjana pendapatan pasif lumayan hingga ratusan ribu ringgit dan saya kerapkali bersikap acuh tidak acuh dengan peluang yang datang kerana beranggapan bisnes saya lebih baik daripada mereka. Ada waktunya saya malas dan jelak membaca iklan iklan bisnes topup prepaid, toneexcel, toneplus dan sebagainya. 
Melihat gaya hidup leader di dalam organisasi MLM begitu mengujakan saya. Akhirnya saya berjaya mencapai pangkat yang baik dalam organisasi tersebut, memperoleh komisyen yang tinggi namun saya tersalah langkah apabila terikut ikut gaya hidup mewah leader yang lain yang suka membeli dan menunjukkan kemewahan dengan alasan sebagai dorongan dan semangat kepada ahli yang lain. Akhirnya semua duit simpanan saya habis dibelanjakan dan syarikat tersebut lingkup dan berpecah membuatkan saya terdiam dan terpaku sedangkan hutang hutang masih banyak yang belum diselesaikan. 
Syukur kepada Allah, kerana memberi semangat kepada saya untuk belajar daripada kesilapan untuk move on dan let go. Saya tutup sahaja buku itu dan cuba memulakan kehidupan seperti biasa namun apabila dihambat oleh bank dan lain lain pihak termasuk downline saya membuat rasa bersalah dalam diri dan cukup tertekan. 
Berbulan bulan pelbagai cara saya cuba mencari pendapatan sampingan lain termasuk di internet untuk menutup hutang hutang dengan menjual di pasar malam, buat dropship, affiliate, bisnes online dan macam macam lagi. Entah kenapa dalam tempoh tersebut kerapkali peluang buat duit dengan simkad toneplus muncul di wall fb saya. Mungkin lebih daripada 5 kali sehari rasanya. Disebabkan itu, saya terfikir adakah peluang yang hadir kali ini akan mengubah hidup saya kepada yang lebih baik.


Bisnes Prepaid Toneplus Titik Perubahan pada diri saya…


Selepas membuat carian maklumat saya bertemu dengan seorang pengedar simkad di utara, saya memperoleh info yang cukup jelas dan memberi sinar harapan baru untuk serius di dalam bisnes toneplus. Sistem pemasaran yang diamalkan tidak menekan (head-hunting) seperti MLM yang lain dan bisnes ini sebenarnya bukanlah bisnes MLM sebaliknya jaringan rakan niaga reverse 2up yang memberi peluang kepada semua ahli untuk berjaya. Dengan bermodalkan RM100 saya amat yakin 100% bisnes ini tidak akan memberi bebanan dan mampu membantu mereka yang senasib dengan saya meningkatkan taraf hidup dan bebas hutang.

Pandangan saya selama ini silap..


Think BIG... tetapi ia perlu disambungkan dengan Start small and do it Fast.. Selama ini saya selalu berfikir... think BIG start BIG.. 

Kini, baru saya sedar sebenarnya, selain daripada jana pendapatan pasif bulanan bisnes bermodalkan RM100 juga mampu untuk menjadikan kita seorang jutawan. Ramai jutawan di dunia hari ini telah menceburkan diri di dalam perniagaan telekomunikasi dan pasaran bisnes ini tidak pernah putus. 

Jadi mengapa tidak saya?


Saya bersyukur dengan simkad toneplus ini juga, saya boleh mengumpul mata ganjaran untuk menebus tiket air asia secara percuma dan diberikan hadiah kepada ibubapa saya. Disamping itu saya juga telah mendaftarkan ibu dan bapa saya dimana perniagaan ini saya jalankan untuk mereka. Dengan itu mereka hanya menggunakan talian toneplus tunetalk sahaja dan setiap bulan menikmati komisen hasil daripada usaha kerja saya bersama rakan niaga yang lain.

Saya tidak menyangka bisnes ini amat mudah dimana saya hanya perlu menggunakan talian tunetalk toneplus sahaja dan topup seperti biasa. Cuma apa yang saya lakukan adalah membuat sedikit promosi melalui internet, instagram dan flyers. Pada permulaan itu saya tidak begitu yakin boleh melakukannya tetapi alhamdulillah semuanya dipermudahkan. Saya hanya perlu jual 2 keping simkad sahaja seminggu dan membantu ahli lain menjual 2 keping seminggu. Sedar tidak sedar pendapatan itu semakin hari semakin bertambah dan terus dimasukkan secara pasif ke akaun bank saya dimana figure yang saya terima diluar jangkaan minda saya.



Syukur Alhamdulillah.... saya temui Jalan keluar

Terima kasih kepada kenalan fb saya tidak perlu namanya disebut kerana memperkenalkan perniagaan ini kepada saya. Sebenarnya dia cukup meluat apabila saya meluahkan mengenai masalah hutang dan kemarahan downline MLM saya sebelum ini. Dari hari ke hari dia tidak pernah putus asa untuk mendorong semangat saya dan memberi nasihat untuk perbaiki diri dan maju di dalam perniagaan toneplus ini.
Pada awalnya emel yang dihantar tidak saya baca hinggalah berminggu minggu lamanya atas dasar kawan saya membuka dan meneliti kandungan laporan.
Saya sebenarnya bukan orang yang mudah untuk percaya dengan orang yang kita tidak kenali lebih lebih lagi yang menawarkan peluang peluang bisnes atau pendapatan pasif online.
Saya sendiri sukar nak percaya macam mana bisnes untung sen sen ini boleh menjelaskan hutang hutang saya yang mencecah ratusan ribu ringgit. Namun saya silap kerana Allah itu maha adil dan maha ketahui. Itulah keajaiban yang berlaku hingga saya dipertemukan dengan panduan percuma ini untuk mengambil peluang di dalam bisnes toneplus.
Panduan ini menyedarkan saya untuk mendapatkan keuntungan lumayan dan besar tidak semestinya memerlukan moral perniagaan yang besar. Sebenarnya rakan niaga adalah sahabat baik yang perlu kita hormati dan perlu kita dorong untuk sama sama memberi idea dan berkomunikasi untuk mencari teknik sesuai dan berkesan di dalam melakukan pemasaran baik secara online mahupun offline.
Buang mentaliti kolot yang menyatakan untuk berniaga networking perlu menggunakan kereta mewah, rumah mewah dan sebagainya. Hanya menggunakan motosikal dan kereta jenama tempatan tidak salah asalkan niat ikhlas dan jujur. Tidak ada gunanya bergambar dengan kereta mewah milik syarikat tetapi menekan orang bawahan untuk mengeluarkan modal puluhan ribuan ringgit.

Namun diakui walaupun bisnes bermodalkan di bawah RM100, namun dengan usaha bersungguh sungguh boleh meledakkan komisen hingga 5 angka.. Bila saya membaca kisah kisah kejayaan individu yang biasa biasa sahaja mula menyentap semangat saya untuk bangkit dari tidur..




8 kelebihan menggunakan simkad toneplus

  • Sebagai pengguna secara automatic anda dilantik sebagai agen kepada syarikat untuk menjadi pengedar simkad toneplus tunetalk. Stock tidak perlu disimpan dan hanya perlu mencari pelanggan. Namun adalah baik jika mempunyai stock di tangan sendiri.
  •  Sebagai pengguna juga kita memperolehi cash back untuk jumlah yang ditopup dimana duit itu akan dimasukkan terus ke akaun bank kita.
  • Setiap kali membuat topup RM50 kita akan dilindungi insuran etiqa untuk nilai RM50,000/-
  • Sebagai pengguna juga berpeluang menikmati rebat hingga 30% untuk penginapan hotel tune diseluruh dunia
  • Pengguna juga berpeluang memenangi cabutan bertuah yang dianjurkan oleh pihak syarikat.
  • Pengguna juga berpeluang menikmati pakej pelancongan dan hadiah hadiah menarik yang ditawarkan oleh syarikat.
  • Komisen fast track RM20 untuk sekeping simkad yang dijual dan 13% untuk nilai topup setiap ahli baru. Ini adalah satu peluang untuk bina pendapatan pasif autopilot.
  • Sebagai pengguna boleh mengumpul mata ganjaran untuk tambah nilai yang dilakukan dan menebus dengan tiket kapal terbang secara percuma




Ini Apa Yang Saya Syorkan....

E-book Formula Panduan Rahsia dapat RM5000 dengan bisnes simkad setiap bulan mampu untuk mengubah pandangan dan paradigma anda mengenai peluang perniagaan di dalam bidang telekomunikasi. Anda boleh download panduan ini secara percuma dan mendapatkan tips tips menarik untuk memulakan perniagaan toneplus.

Jujurnya, pandangan saya bisnes ini jauh lebih mudah dan senang untuk jana pendapatan pasif dari rumah secara online dan ia tidak sama sekali akan mengganggu tugasan dan rutin kerja seharian anda. Usah kita terlalu ego dengan pangkat dan jawatan kerana ramai dikalangan professional juga turut sama melakukan perniagaan ini dengan niat untuk membantu lebih ramai masyarakat yang kesempitan kewangan untuk memperolehi kejayaan. Ini adalah satu kerja sosial komuniti yang bagus dan perlu lebih diperbanyakkan.

No comments:

Post a Comment